Men

Welkom Men’s van Golfclub Kampenhout.

Een nieuw golfseizoen gaat weldra van start en graag verwelkomen we alle mannelijke leden van golfclub Kampenhout uit op onze Men’s day. De Men’s day gaat door 2 keer per maand op vrijdagmiddag.

Bent u een nieuw lid of u heeft nog nooit deelgenomen aan één van onze Mens Day, dan hopen we u op een van de volgende wedstrijden te mogen ontmoeten. Na de wedstrijd kunnen de goede en minder goede prestaties gedeeld worden, vergezeld van een drankje en een gezellige babbel in het clubhouse De Loft, om tenslotte af te sluiten met een prijsuitreiking.

We hebben ook dit jaar weer een aantal leuke sponsors met mooie prijzen, waarvoor dank. Wie interesse heeft om ook een wedstrijd te sponsoren en zo zijn bedrijf in de kijker te zetten of gewoon uit sympathie voor onze sport, kan altijd bij onze Men’s captain terecht.

Naast de gewone competities, staan ook een aantal Fun wedstrijden op de agenda en plannen we uitwisselingen met andere golfclubs.

Uiteraard rekenen we opnieuw op jullie deelname en enthousiasme om er net als de voorgaande jaren een leuke en gezellige namiddag van te maken.

Hou zeker de nieuwe kalender en nieuwsbrief in het oog.

Men’s Captain,
Marc

start to golf

Paasmaandag 1 April 2024

Gratis golfkennismakingmoment voor jong en oud!

Wat mag je verwachten:

• 2 uur durende initiatie
  • Je maakt kennis met de golfswing
  • Begeleiding door Golfpro’s en enthousiaste golfers !

Meer info en inschrijvingen vanaf 2 maart via www.golfvlaanderen.be